top of page
White Background

דורון בן-עמי

דורון בן-עמי
קישור לדף הפייסבוק של המנצח
קישור לפרופיל האינסטגרם של המנצח
קישור לערוץ היוטיוב של המנצח

יליד ספטמבר 1983. גדל והתחנך בעיר כפר-סבא, שבה הוא מתגורר עד היום.
זמר ומנצח מקהלות, אקדמאי ומורה למזרחנות והיסטוריה במערכת החינוך.  את צעדיו הראשונים בשירה ומשחק החל בגיל חמש וחצי כשהופיע על במות שונות ברחבי הארץ ובטלוויזיה. בין התכניות בהן השתתף: ״מסיבת גן״, ״כמו גדולים״ של אריק איינשטיין, דרמת הטלוויזיה ״יוץ שוורץ ומלחמתו בחיים״ לצד שלמה בר-אבא, ובסרטי הקולנוע ״סיפורי תל-אביב״ ו״עת לומר לך שלום״.  כמו כן, השתתף בפרסומות של חברת ״תלמה״ בין השנים 1990-1992. בהיותו בן 12 השתתף במחזמר ״צלילי המוזיקה״ בכיכובם של חני נחמיאס וששי קשת. שר ומדבב בסרטים וסדרות מצוירות מאז שהיה בן 10. בצבא שירת בלהקות חיל הים וחיל החינוך והנוער. עם שחרורו מצה״ל החל לנצח על מקהלות ואנסמבלים קוליים ברחבי הארץ. זכה לכתוב עיבודים למופע המצליח ״מומנטום״ של להקת המחול ״מיומנה״, לקונצרטים של מקהלת ״הזמיר״, לשמינית ווקאל ועוד.
בשנת 2006 הקים את הרכב האקפלה המצליח, ״קוינטה וחצי״, אותו הוא מנהל מוזיקלית עד היום, וגם אחראי על כתיבת רוב העיבודים לרפרטואר של ההרכב.
בשנת 2011 סיים את לימודי התואר הראשון שלו בחוג להיסטוריה כללית ובחוג להיסטוריה של המזרח התיכון ואפריקה באוניברסיטת תל אביב. לאחרונה סיים את לימודיו לתואר מוסמך אוניברסיטה במסלול המחקרי בחוג להיסטוריה של המזרח התיכון ואפריקה באוניברסיטת תל-אביב.

דורון

Choirs conducted by

שירן

רמת השרון

שירן

דורון

הרכבים שאינם חברי מיל"ה בניצוח

דורון

Arrangements by

bottom of page